Monday, December 26, 2011

Pečeňové halušky

Domáce, tak ako nám ich varí naša mamka. Ja by som ich vedela jesť aj bez vývaru. Ou, jéés. Veď som ich aj tak jedla, keď som navarila plný hrniec halušiek a dve deci vývaru a jedla ich tri dni :-D

Suroviny:
  • bravčová pečeň 30dg, nakrájať na kocky v ponornom mixéri rozmixovať. Pečen mali krásnu v Carrefoure
  • 2 vajíčka
  • cesnak
  • hrubá múka - primerane
  • čierne korenie
  • majoránka
  • dobrotka (vegeta)
Zmes na halušky pripravíme tak, že všetky vyššie spomenuté komponenty zmiešame. Kto sa nebojí, ochutnáva. Ináč stačí ochutnáť prvú testovaciu dávku halušiek. Do hrnca si pripravíme horúcu vodu s bujónom a do nej zavaríme halušky.

Halušky ponecháme v kastróle v bujóne, alebo ak máte dosť vývaru, tak samozrejme radšej do vývaru.

Hov. vývar pripravíme ako slepačí, len vymeníme zviera.


Mne sa podarili na prvykrát. Akurát vývar bol sladký od mrkvy, nevadíí. Tak nebojte sa a do toho! :-)
 PS: Takto ja jem polievky :) Vyvar viac-menej iba symbolicky

No comments:

Post a Comment